11 доступних сервісів для інтернет-маркетолога

В цій статті пропонуємо вам ознайомитись з переліком найпопулярніших сервісів для інтернет-маркетологів. Якщо ви є власником малого бізнесу і хочете просувати свій бізнес в мережі інтернет, використовуючи їх ви значно полегшити собі роботу.

Оцінка швидкості сайту — Google Page Speed

Швидкість сайту, на перший погляд, не критично важлива. Але коли інтернет в користувача буде дійсно повільним, сайт просто не відкриється. Пошукові системи вважають швидкість одним з чинників ранжирування. Google бореться за прискорення сайтів і надає для цього свій інструмент Google Page Speed.

Screenshot

Тренди в пошуці — Yandex Wordstat

Збір ключових слів так чи інакше використовують всі фахівці, але ми хочемо звернути увагу на звіт з історії запитів. 15 хвилин роботи з Excel – і ви отримуєте уявлення про стан ринку за останній рік.

Screenshot

Позиції сайту і його конкурентів в пошуці — Topvisor

Є безліч недорогих сервісів відстеження позицій у пошуку. Наш вибір – Topvisor. Крім слів не забудьте додати порівняння з сайтами конкурентів, збір статистики по ним безкоштовний.

Services_internet_mark_3

Видеозапис поведінки користувачів — «Яндекс.Метрика»

Перегляд відео про поведінку користувача на сайті – проста, на перший погляд, ідея. Проте ефективність цього інструменту часто перевершує очікування. Знайдіть час і перегляньте з десяток записів, це дасть новий вимір вашим поняттям про поведінку людей на сайті.

Screenshot

Звіт по зворотнім силкам — Ahrefs

Ahrefs – потужний сервіс обліку зворотних посилань. Перевірено, індексує нові посилання за добу. Буде особливо корисним для оцінки динаміки. Якщо вам здається, що ваші сео-шники зняли посилання, або сталося раптове падіння позицій, подивіться, що покаже Ahrefs. У безкоштовної версії є певні обмеження, але загальна картина дається дуже добре.

internet_marketing

Воронка конверсії — Google Analytics

Завжди вимагайте настройки воронки конверсії в лічильниках. Ви будете мати чітке розуміння основних етапів шляху покупця. Фахівці отримають інструмент виявлення проблемних кроків. Воронку треба налаштовувати відразу, тому що отримати дані за минулі періоди неможливо.

ibiz_internet_marketing

Аналіз пошуку по сайту — Google Analytics

Все просто: налаштуйте зручний пошук усередині сайту, і користувачі самі розкажуть, що їм потрібно. Відстеження пошуку можна налаштувати за хвилину. Зверніть увагу на показник «Час після пошуку»: якщо час невеликий, користувач не знайшов те що шукав.

internet_search

Відслідковування і прослуховування дзвінків — Callibri

По-перше це недорогий додатковий телефонний номер для оцінки різних рекламних каналів. Великий плюс сервісу – Callibri дає доступ до записів дзвінків, що дозволяє оцінити роботу операторів.

Services_internet_mark_9

Здоров’я сайту — «Яндекс.Вебмастер» и Google Search Console

Реєстрація в цих сервісах входить в обов’язкову програму рекомендацій пошукового оптимізатора. Однак навіть неспеціаліст може знайти тут корисну інформацію про свій сайт. Як мінімум, варто упевнитися, що ви використовуєте всі можливості, які пропонують пошукові системи: семантична розмітка, карта сайту у форматі XML. Важливий пункт – перевірка на віруси: якщо сайт виявиться зараженим, ви дізнаєтеся про це раніше за всіх.

webmaster

Інформація про конкурентів — Similarweb

З цим сервісом можна дізнатися інформацію про сайти конкурентів. Обсяг їх трафіку, найпопулярніші джерела переходів, і які соціальні мережі краще працюють.

Screenshot

Згадки в інтернеті  — Google Alerts

Налаштуйте повідомлення на назву вашої компанії або адресу сайту, і ви будете в курсі, коли хтось буде згадувати вас. Google Alerts можна також використовувати для відстеження активності конкурентів або щоб дізнаватися новини з цікавої вузької темі.