Як збільшити відвідуваність вашого блогу?

Якщо у вас є блог і ви хочете збільшити його відвідуваність то ця стаття саме для вас. Нижче ми перерахували найпростіші поради, які допоможуть вивести популярність вашого блогу на новий рівень.

Розкидайте статті по всіх соціальних мережах, в яких у вас є акаунти
Першим ділом відразу ж повідомте всім фоловерам і підписникам, що у вас вийшла нова стаття. Доречно супроводжувати посилання заголовками, які б підкреслювали, що це оновлення, наприклад: «Новий пост (назва)», «Останнє з нашого блогу: (назва)» і так далі. Примітка: деякі пости не підходять для всіх соціальних мереж. Так, якщо ви даєте поради про користувацькі стратегії в «Твіттері», то немає сенсу постити їх в «Фейсбуці».

Не бійтеся публікувати одне посилання в «Твітері» кілька разів
У твітів життєвий цикл набагато коротше, ніж у записів в інших соціальних мережах. Але це буде не так помітно, якщо ділитися постом більше одного разу. Перевага багаторазових публікацій у «Твіттері» цілком пояснюється логікою: ви охоплюєте кілька годинних поясів, а якщо розводите твіти в часі, то вони все одно залишаються новими для ваших нових фоловерів. Нарешті найважливіше: дослідження Wisemetric показало, що другий твіт в середньому на 86% ефективніше першого, та й всі наступні теж залишаються недаремними. Згідно з тими ж дослідженнями шостий твіт отримує приблизно 67% аудиторії від першого, що дуже непогано!

Розкажіть колегам про свої нові статті
Робота з розповсюдження крутого контенту не обов’язково повинна лежати на плечах одного фахівця. Покажіть крутий пост вашим сусідам по офісу, і можливо вони поділяться ним зі своїми френдами. Хорошим кроком буде розіслати його взагалі всім співробітникам: повірте, багато самі не читають блог своєї компанії! Додатковим плюсом буде те, що хтось із них зможе вказати на закралася помилка до того, як пост розлетиться по всіх соцмережах.

Розішліть її вашим підписникам по e-mail
Це не тільки збільшить охоплення аудиторії, але і дасть можливість вашим підписникам відчути себе інсайдерами, які в числі перших дізнаються про відмінний контент. Використовуйте MailChimp, Aweber, Campaign Monitor та інші інструменти, які зроблять розсилку зручною і швидкою.

Зверніться особисто до тих друзів, яких цей пост точно зацікавить
Наприклад, ви опублікували статтю і абсолютно впевнені, що вона буде корисна декільком вашим друзям. Не соромтеся особисто відправити їм посилання на неї.

Зверніться до тих, хто був згаданий у вашому пості
Якщо ви посилаєтеся на авторитетного колегу, то обов’язково покажіть йому цей пост. Йому буде приємно бачити таке визнання, і він цілком може поділитися вашим контентом зі своїми друзями.

Використовуйте свій пост на Reddit або Thequestion
Це відмінний хід – відповісти за допомогою свого поста на питання, яке може хвилювати людей. Наприклад, ви написали корисну статтю про те, як користуватися Google Analytic. Дуже можливо, що подібне питання було поставлене на одному з популярних форумів. Знайдіть його через пошук, дайте коротку відповідь і доповніть посиланням на пост, що розкриває цю тему.

Налаштуйте оповіщення Google
Відстежуйте появу нових статей або дискусій в інтернеті навколо теми ваших постів, адже ви цілком можете взяти участь в обговоренні і поділитися своїм текстом. Налаштуйте Google Alerts, щоб ця програма відстежувала появу в Мережі згадок про основні ключові слова вашої статті.

Наприклад, ви хочете отримувати оповіщення по електронній пошті про нові пости або треди, присвячені тому ж Google Analytics. Ось як це зробити:

Проходьте по посиланню Google.com/alerts;
Набираєте в рядку пошуку «Google Analytics»;
Тиснете «Create Alert».
Готово! Тепер ви будете отримувати оповіщення про нові статті, що відповідають вашому запиту.

Висновок з вище написаного ми можемо зробити один – писати гарні статті дуже важливо, але не менш важливо і розповідати про них.