Андрій Підприємець / 08.12.2015 21:58

Як маленьким стартапам з мінімальним бюджетом знаходити маркетингові рішення, не "потрапляючи» при цьому на великі гроші? Засновник сервісу iDoneThis Уолтер Чен розповів Inc, як заробив свій перший мільйон, використовуючи 100% безкоштовні маркетингові сервіси.

iDoneThis допомагає відстежити, що користувач зробив за день і дозволяє друзям спостерігати за прогресом. Після старту в 2011 році до сьогоднішнього дня безліч користувачів, включаючи відомі компанії на зразок Zappos, Shopify, Uber, Heroku і Reddit, користувалися послугами iDoneThis, відстеживши і відсвяткувавши завершення більш 5 млн завдань. Уолтер ділиться 11 інструментами, які допомогли йому підняти свій бізнес з нуля до першого мільйона.

Name Mesh

Вибір назви компанії і відповідного доменного імені може бути неймовірно тривалим. Name Mesh вирішує цю проблему за рахунок пошуку всіх можливих доступних доменних адрес за декількома ключовими словами. Пошук відображає пропозиції, потенційно придатні бізнесу користувача. Name Mesh також класифікує варіанти за типом - потенційно SEO-оптимізовані і інші домени.

 

Hipster Logo Generator

Уолтер міг придбати логотип у професійного дизайнера і заплатити за нього понад $ 10 000. Це б також зайняло місяць роботи і виправлень. Але метою, звичайно, був якомога більш швидкий результат з мінімальними фінансовими витратами. У результаті він використовував програму Hipster Logo Generator, здатну абсолютно безкоштовно протягом 30 секунд генерувати повноцінний логотип.

Strikingly

Якщо у вас є бізнес-ідея, найперше, що ви повинні зробити, як маркетолог, - створити landing page. Це допоможе вам прояснити ідею у своєму власному розумі, і виконати найбільш базову перевірку відвідування вашої сторінки, щоб побачити, чи цікавиться хтось більш докладною інформацією. Strikingly допомагає швидко і просто, а головне, безкоштовно створити landing page із захопленням форм електронної пошти.

 

SumoMe

Створення email-списку - це найчастіше найважливіше з того, що може зробити стартап. Адже в цьому списку будуть ваші початкові клієнти. Перша помилка підприємців, яку називає Уолтер Чен, це занадто довгий тайм-аут перед тим, як перевірити, чи зацікавиться хто-небудь вашим продуктом і запросить про нього більше інформації.

Ной Каган, засновник SumoMe і AppSumo, створив великий список з більш 1 млн адрес електронної пошти на AppSumo, так що йому дещо відомо про створення подібних списків. Він узяв тактику, яку використовував в розробці свого списку AppSumo і перетворив це в продукт SumoMe. Його настройка займає дві хвилини, але в результаті кількість email-передплатників у користувачів росло в два або навіть чотири рази.

 

WordPress.com

WordPress є найбільш зрілою платформою для початку ведення блогу вашої компанії. Багато хто не знає, що почати роботу на WordPress можна абсолютно безкоштовно. Люди вибирають Tumblr, бо знають - він абсолютно безкоштовний. Але проблема полягає в тому, що він не орієнтується на бізнес-блоги. Також, маркетингову активність начебто захоплення пошти, SEO, процесів в один клік на Tumblr доведеться створювати вручну. У той час, як для WordPress існують такі плагіни, як SumoMe, Google Analytics, Wistia і т.д. Почніть з безкоштовного WordPress, щоб з часом не довелося мігрувати туди з Tumblr.

 

Pablo by Buffer

Твіти із зображеннями зазвичай викликають на 150% більше ретвітів, відповідей та іншої активності читачів. Це те, що допомагає більшій кількості людей побачити ваші повідомлення. Саме тому необхідно додавати до своїх твітів зображення. Pablo робить накладення тексту на картинку дуже простим і дозволяє зручно шарити кінцеве зображення.

 

Unsplash by Crew

Може скластися враження, що всі зображення в інтернеті є безкоштовними, але це зовсім не так. Якщо ви спробуєте вкрасти картинку і використовувати її безкоштовно, то це може нашкодити загальному враженню про стартапі або навіть призвести до судового позову. Зазвичай зображення хорошої якості коштують грошей. А в маркетингу хороші картинки потрібні постійно, для постів в блозі, електронних книг або інших цілей. Використання зображень поганої якості зіпсує враження потенційних та існуючих клієнтів про вашу компанію. На Unsplash зображення можна знайти і безкоштовно, і в хорошій якості.

 

Wistia

Відео Маркетинг є неймовірно ефективним способом створити особистий зв'язок з аудиторією. Це спосіб, за допомогою якого компанії Moz, Litmus, і Wistia самі створили вірних шанувальників і багатомільйонний бізнес. Wistia - це найпростіший спосіб для розміщення бізнес-відео, і у них є тарифний план, який надає 25 безкоштовних відео. Ви, звичайно, можете використовувати YouTube, але він буде активно пропонувати вашим глядачам подивитися відео інших авторів. Це відволікає людей від вашого сайту і зменшує продажу.

 

Optimizely

Найбільшою перевагою для вас, як маленького стартапу, є навчання і швидкість ітерації. Ви можете рухатися так набагато швидше, ніж великі хлопці, але якщо будете правильно виконувати послідовність запланованих кроків. Для того, щоб швидко вчитися, вам необхідно постійно проводити маркетингові дослідження.

Trello

Trello є кращим інструментом, який можна використовувати для управління вашими маркетинговими активностями. Він краще, ніж більш традиційні інструменти управління проектами на кшталт Asana і Basecamp. За допомогою цього інструменту можна створити візуальний маркетинговий план з картками, які можна переміщати в різні списки.

Google Analytics

Єдиним способом для того, щоб покращувати свої маркетингові активності, є вимірювання успішності того, що ви робите. Google Analytics допоможе побачити що працює, а що ні, і зосередиться на найуспішніших маркетингових методах. Це рішення не нове і всім відомо, але воно залишається найпростішим способом простежити за тим, що відбувається на вашому сайті.

 

 

 

Автор: Андрій Підприємець