Андрій Підприємець / 24.12.2015 22:28
Кожен бізнес має свої особливості, специфіку, моду та правила. Ми самі створюємо різного роду міфи, а потім підлаштовуємо весь світ під їх розміреність. Сьогодні мова піде про головні ілюзії сучасної діджітал-реклами.

Кожен бізнес має свої особливості, специфіку, моду та правила. Ми самі створюємо різного роду міфи, а потім підлаштовуємо весь світ під їх розміреність. Сьогодні мова піде про головні ілюзії сучасної діджітал-реклами.

1. Телебачення померло

Сьогодні люди дивляться телевізор більше, ніж коли б то не було. Вони стали дивитися його частіше і довше, а це означає, що телевізійна реклама ніколи раніше не була настільки цінною. Правда, розкид аудиторії посилився. Люди споживають ТБ-контент на декількох пристроях.

Так що телебачення продовжує жити, але нам повинно вистачити мудрості, щоб переключити увагу з ТБ на відео. Адже відео відкриває перед маркетологами нові можливості, які, на жаль, недоступні для каналу, який нібито помер.

2. Споживач хоче спілкуватися з брендами

Ця фраза, вирвана з контексту, часто використовується для маніпуляції з аудиторією. При цьому дане твердження не грунтується на яких би то не було фактах або спостереженнях за поведінкою користувачів.

Ми можемо побачити жменьку коментарів у Facebook, які можна вважати діалогом між виробником і споживачем. Але набагато частіше можна зустріти твіти незадоволених і вельми роздратованих клієнтів. Споживачу нема чого спілкуватися з брендом, адже в більшості випадків його цікавить тільки результат, прийняття рішень та додаткова інформація.

3. Бренди повинні створювати відмінний контент

Не потрібно сприймати контент-маркетинг як вирішення всіх проблем, з якими стикаються бренди. Ми живемо в епоху безмежного і просто фантастичного контенту, у світі, де смартфони дають доступ до всього, що коли-небудь було вироблено. При цьому в будь-який зручний для нас момент і, як правило, абсолютно безкоштовно. Кожен бренд повинен знайти свій власний голос у світі, в якому люди хочуть мінімізувати відволікаючий фактор, перебуваючи в постійному пошуку.

Так, контент повинен забезпечувати купівельну силу, але це зовсім не так просто, як може здатися на перший погляд. Успішний контент повинен бути виключно особистісним, поширюватися через соціальні мережі, а також бути залежним від часу і контексту. Кращий тест контенту - подивитися, як він працює, яке охоплення аудиторії забезпечує і наскільки він ефективний у плані купівельної активності.

4. Реклама - це сторітеллінг

Рекламодавці просто чудові продавці - вони настільки гарні, що змушують нас купувати власну брехню.

Про деякі бренди на певних ринках можна сміливо думати як про оповідача цікавих історій. 

5. Витрати на рекламу повинні відповідати тому часу, який споживач витрачає на медійку

Як індустрія, реклама одержима ідеєю достукатися до всіх людей, де б вони не знаходилися. Але при цьому професійні рекламщики ніколи не ставлять себе на місце потенційних споживачів, щоб зрозуміти, наскільки доречна реклама в той чи інший момент. Це питання емоцій, розуміння і навіть співчуття.

У рекламі все більш прагматично: весь світ сидить, втупившись в мобільні гаджети, і з цього можна отримати вигоду. Розрахунки рекламних витрат на майбутнє не мають нічого спільного з реальним прогнозуванням, тому як не можуть сказати, що буде працювати, а що ні, і як взагалі можна ефективно витратити гроші.

Не забувайте про те, що часом очевидна омана з часом стає істиною. А найбільшим ворогом знання можна вважати зовсім не помилки, а небажання щось змінювати, експериментувати і досягати успіху.

Джерело: cossa.ru

 

Автор: Андрій Підприємець