Андрій Підприємець / 30.11.2015 23:30

1. Вірний підбір ключових слів

Використовуйте природні запити

Складання семантичного ядра починається з простих запитів, що складаються з одного-двох слів. Але для якісного просування таких ключів недостатньо. Уточнюючи запити, важливо логічно пов'язувати слова, а не перетворювати їх на перерахування: «ціна купити машинe». Такі ключовики неможливо вписати в текст, та й користувачі частіше шукають по зв'язковим фразам.

Помилки не розширюють список

При складанні списку ключових слів іноді згадують про можливі помилки в написанні. Наприклад, додають в текст ключ «пошукова оптимізація». Але пошукові системи автоматично виправляють користувача і надають результати за запитом без помилки. На вашій сторінці помилки залишаються, роблячи текст оптимізованим під зовсім інше ключове слово, і сайт пропадає з видачі. Оптимізація під такі запити виявляється марною тратою коштів, при цьому граматичні помилки можуть ще й нашкодити репутації.

Не обманюйте користувача

Ключові слова повинні точно відповідати очікуванням ваших клієнтів. Якщо користувач шукає «письмовий стіл з ящиками», то не потрібно пропонувати йому сторінку зі столом без ящиків або журнальним столиком. В іншому випадку розчарований невідповідністю людина просто відмовиться від перегляду сторінки і сайту, погіршивши вашу статистику переглядів. Кількість відмов збільшиться з часом і сторінка випаде з пошуку. Описуйте товари точно і достовірно.

2. Контент: зміст і оформлення

Матеріали повинні бути читабельними

Не переборщуйте зі шрифтами, фоновими картинками або курсивом. Для підвищення зручності читання важливий контраст тексту і фону. Темний фон пригнічує і відштовхує відвідувачів, а надто яскравий заважає читанню. Ще один важливий момент - це вирівнювання. Найбільш вдалим буде вирівнювання тексту по лівому краю, так як нерівні краї рядків праворуч полегшують і прискорюють читання за рахунок фіксації погляду на початку рядка.

Говоріть з клієнтами зрозумілою їм мовою

Пишіть статті і опису товарів, зрозумілі вашої цільової аудиторії. Пишіть простіше і зрозуміліше. Ставте конкретні завдання копірайтерам, пояснюйте мету, описуйте цільову аудиторію.

Багато літер - нудно читати

Для інформаційних сайтів на кожній сторінці має бути не менше 6000 символів. Але відвідувачам нецікаво читати сухий текст, навіть якщо він насправді корисний. Обов'язково додавайте графічні матеріали: картинки, графіки, відео, таблиці, схеми і т. д.

3. Не намагайтеся обдурити пошукові системи

Не використовуйте чорні методи оптимізації

Пошукові системи давно навчилися відстежувати прихований текст, приховані посилання, текст, генерований автоматично, а не написаний людьми. Застосування таких методів для просування сайту найчастіше призводить до отримання бана від пошукачів і перекреслює ваші успіхи по оптимізації надовго. Вивести сайт з-під фільтра або бана зазвичай дуже складно.

Фільтр - не ворог

Багато оптимізаторів вважають, що фільтри пошукових систем тільки ускладнюють життя. Замість того, щоб виправити помилки, вони починають думати, як обійти їх. Звичайно, такі способи є, але чи варте воно того? Фільтри - це відображення бажань користувача. Сайт повинен бути корисний і зручний потенційним клієнтам. Тому боротьба з пошуковими системами не принесе результату. Краще розвиватися паралельно з ними, відстежуючи нововведення і застосовуючи їх до свого сайту.

4. Закупівля посилань

Посилальних бірж в інтернеті дуже багато, але за якістю посилань стежити нікому. Крім вас. Одне погане посилання, що веде на ваш сайт, може зіпсувати результати SEO-оптимізації. Під поганими ми маємо на увазі посилання, що ведуть на ваш сайт і не викликають довіру у пошуковика сайтів, а також з сайтів з невідповідною тематикою (найгірший варіант - із забороненим законом контентом, наприклад, з порносайтів).
Визначити, що посилання куплене, вже не є проблемою. Тому без природної посилальної маси покупка посилань приверне увагу пошукової системи і призведе до санкцій. Так само, як і закупівля всіх посилань в один час.
Важливо розміщувати посилання на сайтах з близькою або нейтральною тематикою, надовго і оточувати їх осмисленим текстом. Якщо ж ви прямуєте всім основним правилам грамотної SEO-оптимізації, закупівля посилань вам не знадобитися взагалі або ви зведете її до мінімуму.

5. Постійний моніторинг своїх позицій і конкурентів

Оновлюйте ключові слова та контент

Необхідно постійно відслідковувати, які запити приносять більше число відвідувачів, які з них підвищують рівень конверсії, а які погіршують показники відмов. Актуалізація - дуже важливий аспект просування. Людям потрібна тільки свіжа інформація і пошукові системи враховують це при ранжируванні. Якщо всі або більшість позицій регулярно ростуть - значить, ви вибрали хорошу стратегію просування. Падіння позицій сигналізує про необхідність змін.

Конкуренти допомагають просуванню

Завжди аналізуйте дії конкурентів. Використовуйте їх кращі практики і ви завжди зможете утримувати лідируючі позиції в пошуковій видачі. Наприклад, будівельні фірми нерідко додають на сайти калькулятори з різної тематики: розрахунок площі ремонту, вартості матеріалів та робіт і т. д. Багато інтернет-магазини розміщують у себе відгуки про товари, знижкові акції і т. д. Не лінуйтеся переймати нововведення і привносити в них свої ідеї. Всі ці «фішки» затримують увагу відвідувачів, покращуючи тим самим поведінкові фактори, а значить, і статистику сайту для пошукових систем.

Дотримуйтесь переваг відвідувачів

Використовуйте доступні сервіси для відстеження дій клієнтів і прогресу в SEO-оптимізації («Яндекс.Метрика», Google Analytics). Задайте цілі у цих системах, щоб відстежувати, як поводяться пошукові системи і користувачі при переході на ваш сайт з результатів пошуку. Розібратися в цих інструментах не складно, а результат може бути досить ефективним. Завжди можна відстежити, що подобається чи не подобається клієнтам, чому вони йдуть зі сторінок вашого сайту або на чому затримують увагу. Тим самим ви зможете розвивати і покращувати свій сайт, грунтуючись на бажаннях і потребах клієнтів.

 

 

 

Автор: Андрій Підприємець